ja har sagt det förut men säger det igen, ALDRIG MER

Oj oj oj vilken underbar dag jag har haft då... nja knappast. Igår vare lite häng hos firre med med folk och sen slagga ja och tove där, när vi vaknar är ju allt bra utom ahh.. våra kroppar :P mår illa som fan. Men vi drog iaf till donken och ååååt! och ja har ALDRIG i hela mitt liv varit så hungrig som jag var imorse! aldrig.
Sen när ja kom hem så duschade och jag nu har jag målat naglarna, annars har jag bara SOVIT UT och suttit vid datan. Mors dag äre ju oxå, så kladdkaka fick jag oxå :D
.
Köpte ju skor igår oxå! här kmr dom + lite annat
skorna som ja ska ha på balen och skolavslutningen tror jag, lagom höga för mig som redan är rätt lång (A) sååå mkt finare IRL!
vanliga men söta ballerinor.
en söt shorts-dress (kan man säga så?) som btw är beige med svart mönster, typ min hudfärg exakt! :D
och ett nytt nagelack som mamma köpte för någon dag sen, det är genomskinligt och glittrigt! så sommrigt :D
.
Nu ska ja kolla om de är något på tv, puss och kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0