Jahapp

Hej!
Idag har det varit en dag utan dess like, jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv som jag gjorde idag. Jag grät i skolan och var tvungen att gå hem pga det. Då är det illa! Jag gick hem vid 11 typ och då köpte jag och pappa en pizza och satt o åt den mmmh <3 Vid ett kom Emelie bästa vän hit och gjorde min dag. Älskar dig gumman.<3
Vid 3 drog vi till myren och träffade massa människor och ikväll har vi varit hos Olivia.
Imorgon vet jag inte vad som händer men ingen är väll ledig antar jag, en är det men i hennes värld existerar inte jag -.- Att man kan förlora nån så snabbt på sån kort tid är helt sinnesjukt, även fast jag har bett om förlåtelse.
Nu ska jag sussa men skriver mer imorgon PUSS elin
Fuck it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0