Nu känns det som jul

Det har tagit ganska lång tid innan julkänslan sjunkigt in, men nu när jag sitter med ett glas oboy och pepparkaka, hela rummet släckt utan ljusstaken och tittar på love actually så känner jag verkligen att det är jul. Julklapparna ligger under julgranen och EN MASSA SNÖ ligger på marken, helt underbart.

Längtar verkligen till imorgon när jag och familjen åker till Dalarö där min morfar och hans fru bor i ett mysigt hus. Där ska vi kolla på kalle anka, äta god jul mat och mysa :) Åhhhh helt underbart med jul om ca 6 timmar.
Tror t.o.m. jag ska öppna en present vid tolvslaget ;)


hahahah.... den bjuder jag på! varsegod

Nu ska jag titta klart på filmen och sedan blir mat, Puss & kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0