ojojoj

Guuud förlåt för kassaste uppdateringen.. Men idag var jag i stan med Sara och Ella för jag skulle leta efter bikini men hittade ingen, ska ju till eriksdalsbadet på måndag så måste ha nåt som passar! Efter det gick jag hem fixade mig och sen åkte jag och 9 stk till resturang och hade det MYYYS Tack Evelina så jävla mycket, kärleeeek till dig <3 Och nu sitter jag och väntar på Ella som ska komma, hon ska lixom slagga här x) hihi myysigt värre :) Men ska försöka uppdatera imorgon PUSS elin
Jaag nu.. Hehe PUSS på er :)

Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

Visste du att din outfit kan hjälpa barn att få

rent vatten?

Läs mer på min blogg :)



2010-12-12 @ 00:06:53
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0