va sa ni? mellandags rea! JAA

Tjaba igår kom jag hem kl 10 och då hade vi firat julafton hos morfar, vi åt jullunch och tittade på kalle anka sedan öppnade vi julklappar och alla var tacksamma för det dom fick. Jag hade faktiskt bara önskat mig pengar och en klocka,,, det känns som att jag växt upp lite och inte önskar mig annat än kläder och det köper jag ju bäst själv. Men jag fick iallfall ett par ur söta tofflor som ser ut som sälar, dom är vanilj vita och fluffiga SKIT SÖTA, sedan fick jag lite hudlotioner och sånt till hudvård, en get crazy klocka i korallröd färg, lite örhängen och såklart Money$....

Så det kmr bli riktigt mycket shopping på mellandags rean på gina, H&M, monki o.s.v. ;)
Jag hade alltså en underbar julafton igår och hoppas ni oxå hade det,
Nu ska jag duscha och packa in håret, Puss & Kram Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0