Its my drug... my drug...

Igår så hade ja en jättebra dag med elin. Sedan sov jag över där och på morgonen vaknade vi av mitt JÄVLA alarm... haha vi mådde typ dåligt efter det uppvaknandet.. men vi drog iaf till liljeholmen sedan för att gå in på waynes coffee och köpte oss lite att dricka. Sedan vare bara att åka in till stan där de skulle shoppas ;) hihi fick med mig en rosa stickad tröja, ett par röd/randiga leggins ( som eeelin tyckte var fula men sedan så ångra hon sig när ja tog på mig dom ;) eller? ) och så en topp med mönster. Blev jättenöjd med inköpen och kmr antagligen sova OTROLIGT gott inatt. På kvällen så tittade vi på skräck film och åt varsitt glass paket från Cartedor. MUMS :)
Nu ska jag titta på DH och sedan sova skönt. Godnatt! Kram sara

btw jag lovar att lägga ut bilder på de ja köpt imrm! LOVAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0