jobbigt läge

Åhhh... vilken press man har asså, snart måste jag välja vad jag vill göra av mitt liv och ja har alltid trott att jag vill bli designer och de vill jag fortfarande men det känns som att jag tar en riktigt stor risk. Men det är bättre än att jag om 20 år sitter och ältar om att jag kunde blivit designer men istället jobbar på Ikea... asså det är den som känns jobbigt--- men det ordnar sig väl, har redan ett par ställen jag skulle vilja gå på så jag får se villken jag ska satsa på sen.

Juste jag köpte ett par pälsöronmuffar och ett par leggings med dragkedjor vi vristerna
http://lakritsgroda.blogg.se/images/2010/minaronmuffar_116266454.jpg
en annan färg på dom dock mer harfärgade inte fläckar alltså.
Hittar inte leggingsarna på internet och har inte fotat dom så ni får se dom en annan gång. Puss Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0