KÄRLEK!

Nu jäklar ska jag skriva så mina fingrar ryker x) hahah nejmen nu sitter jag och Maria och sjunger eller aa typ, jag har hjälpt henne med matten :) Jag gick hem från skolan idag för jag inte mådde så värst bra men nu äre bra :) Och så har jag ju världens bästa kompisar som är så söööta! Imorgon är det ju Fredag och då ska vi fira min bror som fyller år och sen flyttar han ju till Luleå och fyfaan vad jag inte vill det asso! Jag kommer saknar han grovt :'( På Lördag är det girlcrewet haha det blir jag Sara Tove Ella och kanske Maria, GUD längtar till Lördag! Då måste vi ta många bilder för det vill jag ju ha här i min lilla data :D
Nu ska jag inte vara osocial mot Maria PUSS elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0