men förlåt då ...

Godmorgon!
Gud vad jag är dålig på att blogga, det går verkligen eller det går men har ingen lust, vet inte vad jag ska skriva osv.. Igår gick jag och Sara och hämta Olivia vid 3, va barnvakt och sen gick jag hem och pluggade, klockan halv 8 kom Emelie :D och det var riktigt roligt att hon kom! Vi snackade köpte pommes frites och jag hjälpte henne att plugga så en mysig dag igår,hon gick vid 20 i 10 eller nåt sånt. Jag kollade då klart på Greys Anatomy och Sen pluggade jag lite,somnade vid halv elva kanske (a) Nu har jag precis vaknat, Idag ska vi vara barnvakt igen sen när jag kommer hem MÅSTE jag göra klart bild-läxan -.-
PUSS så länge/elin
Lööv You <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0