ni ljuger jag är inte beroende *ler*

Hejsan idag så har jag och lillen varit på gymnasiemässan och tagit information, ska dite med mina föräldrar imrn oxå men nu så ska jag möta pappa i liljeholmen och vi ska shoppa lite :D pappa och dotter tid <3
Efter det så ska jag vara med elin igen och vi får se vad vi hittar på, puss / sara


såhär ser jag ut nu när jag bytt om lite, kofta med knappar på ryggen och halduk från h&m

Hmmm undra vad jag ska köpa :o typ ett par öronpuffar och några klädesplagg :D och btw jag shoppar INTE mkt annars det är ju bara för att jag fyllt och och jag köpte mina presenter själv fast vi olika tidpunkter så det verkara bara som att jag är shopping galen men det är jag inte ( eller jo men har inte råd igentligen ) // sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0