bara för att mitt liv ÄGER... *host* *host*

hejsan alla glada människor... eller hur glad kan man igentligen vara om man nu sitter o läser vår blogg... hehe man ska ju vara med dom man älskar och ha SKIT roligt eftersom att de e första kvällen på höstlovet... men så äre inte för mig vet ni. Jag ska sitta hemma med BnJ och plockgodis.. någon dålig film blire oxå!

Idag så har jag köpte en ful skjorta för fult är de nya snyggt! sen så fick ja ett par höga strumpor med silver knappar högst up *love it*

gillar den pösig...

dagens ringar...

så här ser jag ut just NU

haha ''dagens sminkning'' / vanligt...
( dags att kamma ögonbrynen eller åtminstonne noppa do för en gångs skull )

såhär såg min efterätt ut idag :) haha har inte vågat lägga upp bilder på vad jag ätit eftersom att jag inte vill skämma ut mig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0