Älskar dig Elin sundin!

Hejsan, idag så var jag med emelie och elin vi hade mys och pratade... tyvär så har jag väldigt mkt engelska och idrott till imrn så ja hinner inte blogga något idag :( men imrn så hinner jag nog! Det är freeedag.

Jag älskar dig så otroligt mycket elin, du kan prata med mig om allt och vi kmr hålla ihop ''så länge vi båda andas'' det hoppas jag verkligen för du betyder så otroligt mycket för mig, vi kan skratta så ortoligt mycket med varandra men ja kan oxå gråta för dig! för ja älskar dig så otroligt mkt :)  elin <3 sara

Pöss pöss nu ska ja sova, jag vet faktiskt inte om ja går till skolan imrn för ja känner mig lite dålig men jag får nog inte stanna hemma av mamma så ja går väl ändå ( kanske ) // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0