Elin gulliplutt :)

Hejsan, nu så ligger jag i sängen HELT HALV död... väntar på elin gulliplutt ska logga in på msn någon någon så att vi kan prata (A) annars så har det varit en förjävlig dag som varit ja... förjävlig... sprungit som en galning med min kompis sofia och se´n gick vi vilje men vi hittade rätt fort tbx igen, vi fick väääldigt bra tid faktiskt så  jag tror vår idrotts lärare är väldigt nöjda med oss (a) (y)

Håller på att bli sjuk faktiskt, typ alla har påpekat att jag går så tunnklädd men sen så har jag bara sagt nejdå och gått vidare utan att bry mig... men de kanske inte var så smart för även om de inte kändes så kallt så vare nog det. Nu är jag iaf lite bedövad men vi får se hur lilla ja mpår imrn.


Blev bara lite tagen av den här bilden, hetare är hetast asså! HAN ÄR MIN :D
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0