like when we were 10

Hejsan!!! Idag vare skola och allt kändes toppen, har verkligen gått in i rollen som duktig flicka som gör alla läxor och siktar mot mvg så ja knr mig stolt. haha.
Efter skolan så åkte jag tove och maria till stan och hade mys, vi shoppade lite, åt mat i kungsan, och pratade med några killar som...hehe.... ja dom var ju rätt pratsugna men sen så blev dom för då ( dom var nog lite fulla ) så då gick vi. Vi hade suttit och blåst såpbubblor och hade roligt HAHA de va skit länge sen jag gjorde det så de var bara kul på något sätt...
Vi hade iaf en skiiiiiit rolig och bra dag så det känns bra!
här satt vi då när gänget kom...
MUPP nmr 1.
MUPP nmr 2.
och MUPP nrm 3. ville inte va me (på bild)
Imorgon blire mer ''skoj'' med ella :D SOM jag antar är rätt glad just nu!! HAHA LOVE IT!!! <3
Puss och kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0