Otur , story of my life

Hejsan, hur mår ni idag? jag mår SKIT, jag har huvudverk som igår, värk och hostar hela tiden :( har åkt på en förkylning och hela shohejsan.. Blir nog inget för mig idag då, mådde inte så jätte bra igår men jag var iaf med elin och jag tror hon var lite sjuk i smyg ;) så ja kaaaan ha blivit lite extra smittad av henne, hehe.
Men i sånnafall ska jag fan hitta en bra film att kolla på, ge mamma en liten köplista på vad som verkligen BEHÖVS alltså B&J! fan va gott, hahah ja, jag måste ju ge kvällen någon mening :P
Nu ska jag koka lite tee och mysa i sängen. Puss och kram Sara


Kommentarer
Postat av: BEAUTY SECRETS Vinn ögonskuggapalette!

Hoppas du mår bättre snart! Tee hjälper alltid:)



Kul att du är med! Superfin bild på dig<3

2011-04-30 @ 12:55:22
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0