Jaa, jag har shoppat!

Hej! Jag var hos min syster igår i Gustavsberg och vi storhandlade på dagen och på kvällen åt vi lasagne och godis, GOTT!!! Sen mötte Sara upp mig vid tuben i Västertorp klockan 10 och vi gick hem till mig och snackade och mööös, idag vaknade vi typ 10.. Tolv gick Sara hem och jag började plugga, Ella kom vid halv 1 eller 1 och lämnade lite papper och hon fick låna termobrallor av mig för vi ska ju till Romme på tisdag med skolan, jag LÄÄÄNGTAR! Sen ringde jag Sara typ 2 och frågade om hon ville hänga med till Liljeholmen för jag behövde köpa leggins men det blev 2 saker till hihi, aja nu ska jag sjunga Puss elin
det blev en tröja och ett par shorts från H&M :D fiiint! Och sen blev det ett par leggins bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0