Time to make a choice.

Hej snart så ska jag och mamma på öppethus i nacka där  ligger.
Det verkar vara ett bra gymnasium där man får mycket erfarenheter inom mode och texil, göra egna kollektioner och visa dom på catwalks :D lääängtar verkligen.
Har ätit as mkt nachos med salsa och mår lite illa, snacka om dålig kost jag haft idag! imorse åt jag inget och sen när jag kom till skolan hade ja en stoor godis påse och en cola, sen blev det lunch och åt en liten fiskbit och nu när ja kom hem så blir det ingen middag för ja vill bara spy upp nachosen och mår bra igen, men de e ju inte särskilt nyttigt det heller :P så jag får vänta bort den där super mätta känslan..
Puss och Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0