2011 nya drömmar nya händelser och en jävla massa skit ;)



2010 är över och nu är det 2011! det känns på något sätt helt underbart med ett nytt år för man vet aldrig vad som kommer att hända och vad som kanske inte kommer att hända, men jag hoppas verkligen på en jävla massa nya grejer, ar tröttnat på mycket och vill få in lite nytt i mitt liv, men en liten början är att ja klippt mig och shoppat lite nya kläder men sedan så får jag se hur man ska ta det till nästa steg liksom. Igår så hade vi det jävligt mysigt och det blev kanske inte riktigt som vi hade tänkt oss men vi träffade iaf hanna och oliva sen och det va nice, och nu så sitter jag i mitt rum med en tårtbit och någon skumm cider. Hoppas ni allihoppa har haft en bra nyårsafton och att det blir ett fucking toppen år!!!



hahah ja det var väl typ dom bästa bilderna jag fick med min mobil igår xP men elin lägger in mer sen!
Puss & kram Sara

Kommentarer
Postat av: issa

Så fin du var :D

2011-01-01 @ 17:44:23
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0