OUUUCH...

OUUUCH... jag vaknade av att ja hade ont i magen! hade inte ätit middag dagen innan så ja var väl hungrig lr nåt :P men inte sugen liksom så jag har inte ätit något än... sen så står jag i mitt rum... dammar lite på tv och när jag lyfter huvudet igen så BAAM ramlar jag in i TVn och vaknar på golvet med att jag spilt ut ett glas, tappat en talrik och högtalarna ligger på golvet och tvn helt fucked up! usch ja HATAR att svimma :( men de kan ha stor betydelse att jag ätit så dåligt dom senaste dagarna :( så nu ska ja börja äta på riktigt igen för ja tycker verkligen inte om känslan att vakna på golvet och hitta blåmärken på kroppen och sår och liksom inte veta vad som just hänt!!! usschh..
Mina ben gör så jävla ont just nu så ja har tagit en alvedon och en c-vitamin tablett, snart ska ja oxå äta (A)

Ha en bättre fredag än va ja haft so far :P
Puss och kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0