dag 11.

mina/mitt syskon- dag 11
I min familj så är vi bara 4 stycken men jag tycker det räcker och det är mysigt. Mitt ända syskon är min lillebror som är 13 år (ofta..) och som tydligen växt om hela familjen nu. Vi har en väldigt typisk syskon relation och bråka ofta och slåss såklart, men det var så mycket värre när vi var små. Vi bröt varandras fingrar och vissa fingrar blev klämda i dörrar och vi förstörde varandras saker... Och jag ska vara den mogna? hehe. Jag älskar att vara storesyster för jag älskar att hjälpa folk, jag kan hjälpa honom med läxor, kompisar och massa annat, vi berättar inte allt för varandra i risk av att den ena vill berätta för päronen.. men mycket berättar vi och jag älskar att ha en söt lille bror :D i mitt huvud som kommer han alltid vara vicke virum med den löjligt stora hiphop tröjan och krulligt hår, även fast han är så tvärt emot det idag så är det så jag ser honom.
I vintras, hahahah hoppas du inte läser vår blogg Victor... :P
Puss och kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0