Dag 2.

Tre sanningar om mig-
sanning 1. jag är en riktig mes som aldrig slagigt någon av ilska, kallat någon nåt fult som hora eller något sånt i ett seriöst bråk. Jag har helt enkelt aldrig kommit i ett sånt bråk och vill verkligen inte det för jag hatar att bråka och vill bara lösa det så fort som möjligt och förlåter alldeles för lätt så det slutar alltid med att ja aldrig är arg på personen tillbaka även fast jag kanske borde varit jätte sur. Ber gärna om förlåtelse men ger mig aldrig totalt för jag vill ändå stå för det jag gjort och sagt.
sanning 2. Jag klagar gärna inte på mitt utseende men jag har jävligt många komplex och specielt för mitt hår som jag kämpat med sedan jag var 7 och bara gick i ettan och alla tanterna i centrum slutat ge mig komplimanger för mina underbara lockar... hahah nej men det blev tjockare,lockigare och tovigare. Det kan vara underbart och super vackert med lockigt hår, och jag vet att mitt hår är fint lockigt MEN jag trivs inte i det, det står ut för mycket och just nu är inte jag en person som vill stå ut så mycket så jag plattar det! jag plattar det nästan varje dag och älskar det så! får komplimanger och jag trivs i det som om det vore mitt naturliga och ser inga problem eller svårigheter att fortsätta såhär hela mitt liv men jag antar att det är en fas och att jag släpper ut mina lockar vid äldre tider.
Sanning 3. Jag har hela mitt liv varit singel... HELA MITT LIV, mitt liv har kanske inte varat så länge och jag är kanske rätt ung men jag står verkligen inte ut längre, överallt finns de tjejer med söta pojkvänner och vissa kanske inte lika söta... men dom är iaf kära och jag är till och med kär i ideen att vara förälskad och kan inte vänta mer på studen men jag står ut och jag väntar ändå. HAHA om jag inte haft mina kärleksfulla vänner så hade jag nog inte orkat så KÄRLEK TILL ER <3 Därimot så är jag stolt! jag har haft chanser att få killar, absolut! men jag vill inte och TÄNKER INTE bli en sån tjej som inte kan klara mig själv och som måste ha en kille hela tiden för att känna sig betydelsefull och viktig, jag klarar mig själv och har alltid gjort det. Så jag vet ändå vad jag själv klarar av och ja klarar av ensamhet och det gör mig ändå väldigt stark tycker jag ;-)
// sara

Kommentarer
Postat av: olivia

och jag läser er :d och ditt hår är to die for!

2011-03-11 @ 17:02:18
URL: http://uppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0