Dag 9.

min tro-dag 9
Okej vissa kanske intresserar sig för att läsa sånt men inte jag, så jag tänker inte utsätta er för det.
Efter som att min mamma är vit och kristen, och min pappa är mörk och muslim så har dom olika åsikter om religon men dom kan enas ändå och låter inte tro komma emellan dom och skälet till det är KÄRLEK. Så jag tror på kärlek jag tror på hopp och jag tror på ödet (ibland) men religon intresserar mig inte särskilt mycket och eftersom mina föräldrar tycker olika så har jag inte direkt någon att bara följa efter bara för att min familj tänker si och så. Men jag tror väl lite på gud, att det finns någon där uppe som vakar och bryr sig... Men allt annat är för djupt för mig och jag mår fort dåligt av att gå för djupt i meningen med livet så jag försöker att inte göra det heheh..
.
Japp det var väl ingen religon men det var en tro ;) puss och kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0