Jag är sjuk ( i huvudet ), jag räknar redan dagarna..

Varför ska tiden gå så långsamt?? det är nu 24 dagar kvar till den 14 april, och då ska de shoppas på internet, har hittat ett par supersöta ballerinor som är virkade och en superfin shortsdress i ett fint mönster, sedan vare lite annat :P hehehe...  Btw idag tog jag ett STORT steg... jag var riiiktigt sugen på glass godis osv osv... men istället så tog jag musli med äpplen och fil! hahah blev jätte mätt och sötsuget försvann, ja kanske till och med kommer bli av med mid sötsug och ma börjar äta musli istället :D :D hahah gud va intressant.
Nu ska jag hoppas in i en varm dusch och låta huden andas, har inte blivit något friskare så ska nog stanna hemma imorgon också, hoppas bara jag blir frisk så fort som möjligt nu!!
hahah jaa fast min måndag var ändå rätt skön ^^ puss och kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0