NEJ VAFAN?

hejhej, har gjort dag 4 och dag 5 men ingen har kommit upp? :S någon som enns bryr sig om att ja skippar dom annars? för liksom jag orkar inte skriva om eller så...
Idag har jag iaf varit med tove och elin, vi var i lilje och åt sen våfflor. Sen gick ja hem och städade + att ja ska låna ut en klänning till lilla tove som hon kan ha imrn på elins lilla tjejmiddag. Tror jag ska ha min lila klänning/fodral. Imrn blir det väl en liten upptäcksvärd igen när vi ska hitta någon villig att hjälpa oss ;)....... sover borta oxå så kommer inte blogga imrn alls tror jag.
jag har snott ett litet collage från någon modeblogg och fan va man längtar till 14 april!!! den virkade västen SKA bli min och sedan någon av dom vanlijvita klänningarna! thihi.. puss och kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0