*rubrik*

Hej och godmorgon! idag så ställer man fram klockan en timme och vips så blir det ljusare på kvällarna! fan va skönt de kommer bli, imorse vaknade jag kl nio... och hjälpte till att måla om vardagsrummet, det kommer blir SKIT snyggt när vi är färdiga :D
.
Lite senare idag så ska jag och elin åka till stan, asså så fort hon är frädig. Jag vill verkligen köpa hårfärg idag men jag vet fortfarande inte hur jag ska göra för att få rätt färg i slingorna för dom slingpaketen som redan finns har bara ljusblonda slingor och jag vill ha massor av ljusbruna slingor så jag funderar på att köpa en hetta och sen vanlig hårfärg att bleka slingorna med... lr går det?? aja ja får se :)
puss och kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0