Super snälla silver sara

Två sidor av mig då.
Idag vare skola som gällde och sen hem och SEN utvecklingsamtal som gick bra som vanligt då...
IMORGON ÄR DET FREDAG! FUCKING FREDAG! fan va skönt och det gick ju super snabbt så ja längtar till helgen, vet inte va ja ska göra men jag längtar ändå :D
.
Vet ni vad.. ne. min lille bror fyller tonåring imorgon så jag har gjort en tårta idag som vi redan börjat smaska på :$ det blir ju inte hans födelsedagstårta men han får en bit när han vaknar. I tårtan hade vi
*marrängbotten
*vanlijvisp
*toblerone
*banan
*skalade mandariner
OCH det blev super gott och ja blev mätt på en bit?? :O wft... aja. Puss och Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0