Tovie my lovie

Hejsan, idag vare elevensval och jag pluggade riktigt mycket och känner mig inte alls nervös inför No nationella :D       Efter skoldagen så åkte jag och tove hem till mig och gjorde lite test HAHA och ja e officielt shoppaholic enligt seriösa psykologer... hahah men jag mår liksom inte dåligt och har inte så mycket pengar att röra mig med så jag kan liksom inte spåra ur ändå, ta de med en nypa salt liksom ;)
Hahaha sen så råkade min mamma bränna ugnspankakan som vi skulle ha till middagen.. såg ut såhär...
hahahahhahahahahahaha våra reaktioner på hur det såg ut, var rätt annorlunda x) ett fetto som smälts och bränts  yummi ;)
Puss och kram Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0