Av Elin :)

Förlåt för dåligaste uppdateringen från min sida, igår va jag ju i skolan och efter det gick jag och Tove till en frisör i fruängen och kollade om dom gjorde naglar och jag kom dit typ kavrt över tre, jag fick komma tillbaka fyra och jag gjorde mina naglar.. Det tog tre och en halv timme och snällaste Tove satt och vänta med mig ända till halv åtta PUSS PÅ DIG! Efter det gick jag och hon hem till henne och åt middag, mamma kom sen och hämtade mig typ nio utanför henne.
Idag va jag först i skolan, snackade liiite med emelie och nu känns allt typ bra igen.. Förut saknade jag alltid det gamla men nu mår jag toppen och har världens finaste vänner så jag vill inte ändra på nått! Efter skolan åkte jag Ella och Evelina till Liljeholmen där jag köpte en present till mammi för hon fyller år imorgon, imorgon ska jag och Ella på Never say Never med JUSTIN BIEBER!! Åhhhh guud vad jag längtar, så jag måste alltså plugga ganska så mycket idag även fast jag vet att det inte kommer bli av (a)
Juste jag kanske ska berätta om Uppsala för det har jag ju inte gjort, det började med att vi åkte halv elva hemfrån. Vi va framme typ tjugo i tolv och då gick vi till en resturang och väntade på resten av gänget ;) Så småning om kom dom också, det var jätteroligt att träffa alla igen. När vi hade ätit börja jag "sminka" Niklas (kusin) med ansiktsfärg, blått och orange är ju Bollnäs färger så det blev dom! Hela ansiktet haha!
HAHAH!
Haha även mamma och Lena gjorde sig fiiina!
Sen bar det av mot arenan och vi stog där hela Bollnäs också stog, det var det som var så mysigt. SAJK gjorde det första målet och då steg spänningen i hela Uppsala, Men dom vann även hela finalen. Egentligen skulle Bollnäs vunnit men deras mål blev bortdömt för domaren sa att det var offside, men när man kollade på teven sen så hade domaren dömt fel, ÅÅÅH blir arg, aja sen åkte vi hem och jag sov (a)
Liite bilder från maten ja åt på lördagen ;)
Smörgåstårtan vi gjorde..
Och självaste godaste tårtan :D

Kommentarer
Postat av: emelie

http://www.youtube.com/watch?v=P_o3FdqyL6o



And I feel I can breathe again

Cause you're my lover and my friend

It's all about you, my babeeee…

I'm so glad, that I've got you

In my life, in my life

I'm so happy, that I found you

In my life, in my life

2011-03-22 @ 21:07:57
URL: http://batwooman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0